TOP 5 Tendințe de BRAND PERSONAL pentru 2024

TOP 5 Tendințe de BRAND PERSONAL pentru 2024

Ne apropiem de momentul în care tragem linie și răspundem la întrebările: anul acesta mi-am îndeplinit obiectivele, am crescut în direcția în care mi-am dorit? Imediat dupa ce ne răspundem cu sinceritate la aceste întrebări, începem să schițăm cu emoție planurile pentru următorul an.

În 2024, BRANDUL PERSONAL va prinde o putere extraordinară. Brandurile comerciale se vor devaloriza treptat, își vor pierde din credibilitate iar oamenii vor păși ușor-ușor în lumina reflectoarelor. Mai mult ca oricând, contează ce ai de spus, dar și vocea ta. Cum pari în online, dar și cum ești în realitate. Care sunt punctele tale forte, dar și vulnerabilitățile care te fac uman, unic și irepetabil.

Iată ce tendințe de BRAND PERSONAL previzionez că vor lua amploare în următorul an:

  1. PERSONAL BRANDING FOR EVERYONE

Dacă până acum serviciile de branding personal erau considerate elitiste, doar pentru oameni cu mulți bani, vedete sau influencers, încet-încet mentalitatea de a investi in imaginea ta penetrează toate straturile societății, de la adolescenți la angajați în corporații sau oameni care încă nu au o direcție comercială dar sunt în căutarea ei.

2. AI versus HUMAN

Pe măsură ce AI preia controlul și transformă experiențele cu brandurile comerciale, să încercăm să rămânem umani, imperfecți, vulnerabili și să păstrăm conexiunile cu clienții noștri cât mai REALE. Asta înseamnă să ne vedem față în față cu ei, să arătăm compasiune, empatie, să fim creativi, să aducem credibilitate, să construim content sincer și bazat pe experiențele noastre, nu doar content generat cu chatgpt.

3. STRATEGY OVER IMPROV

De la oameni care postează ce au chef, când au chef, pentru că nu se prioritizeaza pe ei, trecem la mentalitatea de ”eu sunt business-ul meu” și începem să investim timp, energie și resurse pentru a construi strategii cu rezultate măsurabile.

4. SHOW OFF YOUR VALUES

Ne conectăm între noi conform VALORILOR noastre și atunci, de ce să nu comunicăm mai mult despre acestea? Așa vom atrage publicul potrivit și vom înlătura natural pe cei care nu sunt compatibili cu noi.

5. COOPERATION, not COMPETITION

Tranziționăm de la o lume a persoanelor publice profund competitivă și individualistă, la un loc în care cooperarea îți aduce mai mult decât competiția. Cuvânt cheie: cross promotion!

Vă doresc un an nou în care să investiți timp, energie și resurse prețioase în Brandul vostru Personal, înainte de orice. Pentru că odată ce construiți un Brand Personal puternic & valoros, el poate susține orice idee creativă, schimbare de business sau de direcție profesională, sau, mai simplu spus, acesta ne aduce mai multă LIBERTATE.